+90 212 951 04 99 Menu

Kaş Kaldırma Ameliyatı (Brow-Lift)

Alın ve kaş bölgesinde sıklıkla yaşlanmanın fark edilen izleri görülür. Bu yapılarda gevşeme, kaş düşmesi, göz kapağı sarkması, alın kırışıkları, kaş çatma izlerine neden olabilir. Kaş kaldırma cerrahisinde, bu problemler için sorumlu yapıların sıkıştırılmasıdır veya alın yumuşaklığının değiştirilmesidir, kaşlar yukarı kaldırılır, kaş çatma izleri iyileştirilir. Kaş kaldırma tek başına veya yüz germe veya göz kapağı cerrahisi gibi diğer işlemlerle kombine olarak yapılabilinir.

Kaş kaldırma cerrahisinde son gelişmeler endoskopiyi de içeren değişik yaklaşımlı prosedürlerin uygulanabilmesini mümkün kılmaktadır. Kaş kaldırma cerrahisi her hasta için kişiseldir. Sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda, cerrahınız tarafından çeşitli cerrahi insizyon tekniklerinden biri seçilebilir. Tedavinin değişik şekilleri; kaş kaldırma cerrahisi ve alında kaşın üst bölgesinde gevşekliğin tedavi edilmesini içerir. Deri gevşekliğinin ve çizgilerinin iyileştirilmesi, diğer tedaviler veya cerrahi girişim ile iyileştirilebilir. Risk veya olası komplikasyonlar tedavi veya cerrahinin değişik şekilleri ile ilişkilidir.

Estetik ve Rekonstrüktif Cerrahisi Uzmanı Bora Ö Z E L

Randevu almak için bize ulaşabilirsiniz!

Denver Facial Plastic Surgery

© Operatör Doktor Bora Ö Z E L.

Design:Projemed

Harbiye Mah. Abdi İpekçi Cad. Hayal Apt.5. Kat No:39/6 Nişantaşı / İstanbul